نگاه ما در حوزه تعلیم و تربیت به مناطق و دانش آموزان محروم ،نگاه ویژه ای است

کلات(پانا)-جلسه ارائه عملکرد اماکن ورزشی حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش کلات برگزار شد

کد مطلب: ۸۴۰۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ما در حوزه تعلیم و تربیت به مناطق و دانش آموزان محروم ،نگاه ویژه ای است

داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش کلات عنوان کرد:سیاست اصلی ما در آموزش و پرورش به خصوص در حوزه ورزش،استعداد یابی و نخبه پروری است.و برای مناطق محروم شهر برنامه های بلند مدتی را باید تبیین کنیم.

وی گفت: در حوزه ها و اماکن ورزشی باید بانک اطلاعاتی افرادی که از مجموعه ها استفاده می کنند را ذخیره و کیفیت ،کمیت و روند استفاده ار رشته ها را مشخص کنیم و بر همین اساس برنامه ریزی کنیم .

پایسته افزود:ایجاد نظم و ثبات در اماکن ورزشی بسیار مهم است و اماکن ورزشی جدا از بدنه آموزش و پروش نیستند.و تمامی مجوز ها را باید رعایت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه گفت:یکی دیگر از مباحث مهم در امر ورزش ایجاد تنوع در رشته های مورد استفاده است.تا بتواند افراد بیشتری را جهت استفاده و بهره بردن به خود جذب کند.

پایسته بر رعایت عدالت توزیعی در اماکن ورزشی تاکید کرد و افزود:در حوزه ی تعلیم و تربیت عدالت نسبی و توزیعی را رعایت کنید و به دانش آموزان محروم نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

وی برون داد آسیب های اجتماعی را عدم فعالیت خوب در حوزه ورزش دانست و گفت:مبنا و خواستگاه ما در امر ورزش اولویت حق استفاده از امکانات ورزشی آموزش و پرورش برای دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت می باشد.

در ادامه جلسه هر یک از مسئولین اماکن ورزشی به ارائه گزارش مالی و عملکردی حوزه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار