مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از روند ثبت نام درمدارس

گرگان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با حضور در تعدادی از مدارس شهر گرگان از روند ثبت نام دانش آموزان از نزدیک بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۳۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از روند ثبت نام درمدارس

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، بهجت تربتی نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان، قربان طاشی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گلستان، محمد حبیبی مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان و علی حسنی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان گرگان با حضور در تعدادی از مدارس شهرستان گرگان از نزدیک روند ثبت نام دانش آموزان را مورد بازدید قرار دادند.

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، در این بازدید،ضمن تقدیر از تلاش کلیه همکارانی که در زمینه ثبت نام دانش آموزان تلاش می نمایند گفت: باید تمام همت خود را به کار بندیم تا خانواده ها کمترین دغدغه را داشته و رضایت حداکثری داشته باشند.

تربتی نژاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان نیز از تشکیل ستاد ثبت نام در مدرسه ایرانشهر و با حضور معاونین آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و گفت: تیم بازرسی آموزش و پرورش با حضور در مدارس از نزدیک مشکلات ثبت نام را بررسی کرده و در این زمینه 21 بازرس مقیم در مدارس بزرگ شهرستان مستقر شده اند.

تکریم ارباب رجوع، بررسی لباس فرم، سرویس ایاب و ذهاب، بوفه مدارس و لزوم مشاوره و هدایت تحصیلی اصولی در هنگام ثبت نام در این بازدید مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار