رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گلستان

جلب مشارکت های مالی در فصل ثبت نام ممنوع است

گرگان(پانا)- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان گلستان از ممنوع بودن جلب مشارکت های مالی در فصل ثبت نام خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۹۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جلب مشارکت های مالی در فصل ثبت نام ممنوع است

قربان طاشی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در بازدید از روند ثبت نام شهرستان ها گفت: در راستای اجرای دستورالعمل رعایت حقوق شهروندان، دبیر خانه ستاد در سطح استان گلستان تشکیل شد و اقدامات لازم در راستای اجرایی نمودن آن صورت پذیرفت. وی ادامه داد: برنامه ریزی و ساماندهی جهت نظارت و بازرسی از فرایند ثبت نام نیز صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: جلب مشارکت های مالی در فصل ثبت نام ممنوع بوده است و ما از مدیران محترم مدارس می خواهیم در رعایت کردن این امر اهتمام ورزند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات افزود: نظارت های مستمر و میدانی از فرایند ثبت نام مدارس، تنها با هدف رفع مشکلات و نارسایی های پیش رو و در راستای اجرای صحیح قوانین بوده است لذا نباید این ذهنیت به وجود بیاید که ما به دنبال مچ گیری هستیم.

طاشی اضافه کرد: مدارس غیر دولتی، استعداد های درخشان و شاهد، صرفا برابر شهریه مصوب و بر مبنای اطلاعیه نصب شده در محل ثبت نام و نیز بر طبق ضوابط و مقررات مالی مجاز به دریافت وجه از خانوده ها می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار