مدیر آموزش وپرورش شهرستان نطنز:مدیران قانون مندی و رعایت اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند

نطنز/اصفهان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز عنوان کرد: نظارت بیشتر بر فرایند ثبت نام با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و لزوم رعایت حقوق شهروندی امری ضروری است.

کد مطلب: ۸۳۹۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش وپرورش شهرستان نطنز:مدیران قانون مندی و رعایت اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند

رضا چاوش پور در جلسه ستاد نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان اظهار داشت: اداره آموزش‌وپرورش نطنز باید با نظارت فعال و هوشمندانه از هرگونه اقدامی که سبب تضعیف حقوق والدین و دانش آموزان گردیده و بدبینی،سوءظن و بی‌اعتمادی مردم به ‌نظام آموزشی را ایجاد و یا گسترش می‌ دهد، جلوگیری نمایند.

وی با اشاره به اینکه متخلفین در امور ثبت نام باید به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شوند ادامه داد:با توجه به اهمیت این موضوع لازم است با متخلفین از قوانین، آیین‌نامه‌ها و مقررات، برخورد لازم صورت گیرد.

وی خاطر نشان نمود درخصوص مکانیزم های مختلف در ثبت نام دانش آموزان گفت:درست است که ثبت نام برمبنای طرح آدرس و محل جغرافیایی سکونت دانش آموز دارای نواقصی است، ولی درحال حاضر و باشرایط موجود چاره ای جز انتخاب این روش نیست.

مدیر آموزش و پرورش نطنز با تاکید بر رعایت اخلاق و قانونمداری توسط مدیران مدارس درامرثبت نام دانش آموزان بیان داشت: از اولیای دانش اموزان نیز می خواهیم که تقاضاهای غیرمنطقی و خارج از قانون نداشته باشند.

وی در خصوص جلب اعتماد بیشتر والدین به مجموعه آموزش و پرورش خواستار رسیدگی شفاف به اسناد مالی مدارس شد.

چاوش پور گفت: اگراین اعتماد سازی توسط مدیران برای مردم انجام شود، والدین، مدرسه فرزندشان را یاری خواهند کرد و این هنر مدیریت درمدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس در طول سال تحصیلی با فعال سازی انجمن های اولیا ومربیان وایجاد بستر مناسب مشارکت از ظرفیت، توان وتخصص اولیا برای تحقق اهداف تعلیم وتربیت استفاده کنند.

وی گفت: براساس دستورالعمل وزارت آموزش وپرورش ستادهای نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان تشکیل و بر روند ثبت نام دانش آموزان درمدارس نظارت کامل خواهد داشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار