رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پروش گلستان اعلام کرد: ثبت نام بیش از 250 هزار دانش آموز تا کنون

گرگان (پانا) - پیش بینی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان این است که در سال تحصیلی 98-97 تقریبا 347 هزار دانش آموز در مدارس استان گلستان مشغول به تحصیل خواهند شد که والدین باید بر طبق «محدوده بندی جغرافیایی اعلام شده» در روزهای دوشنبه و چهارشنبه فرزندان خود را در مدارس ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۸۳۹۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پروش گلستان اعلام کرد:  ثبت نام بیش از 250 هزار دانش آموز تا کنون

قربان طاشی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، در خصوص چگونگی و رفع مشکلات احتمالی روند ثبت نام دانش آموزان، بیان داشت: پیش بینی ما این است که در سال تحصیلی 98-97 تقریبا 347000 دانش آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل خواهند شد که والدین باید بر طبق «محدوده بندی جغرافیایی اعلام شده» در روزهای دوشنبه و چهارشنبه فرزندان خود را در مدارس ثبت نام کنند.

دبیر ستاد نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان ادامه داد: در کلیه مدارس استان، اطلاعیه ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس نصب شده است که والدین می توانند در برخورد با مشکلات احتمالی به شماره تلفن های درج شده در این اطلاعیه تماس بگیرند. وی افزود: تا کنون 257772 دانش آموز را بدون هیچ مشکلی در سامانه سناد ثبت نام کرده ایم، با این وجود چناچه خانواده ها در امر ثبت نام به مشکلی بر خوردند و یا انتقاد و پیشنهادی داشتند می توانند با شماره تلفن 32620614 تماس حاصل کنند و یا به شماره 50002884326 پیامک بزنند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: سامانه shekayat.medu.ir ، سامانه پاسخگویی به شکایات و پل دیگر ارتباطی ما است که خانواده های محترم می توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را جهت پی گیری در آن به ثبت برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار