امروز اختتامیه بیست‌و‌نهمین المپیاد جهانی زیست‌شناسی ٢٠١٨ برگزار می‌‌شود

تهران (پانا) - آئین اختتامیه بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست‌شناسی ٢٠١٨، عصر امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۸۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
امروز اختتامیه بیست‌و‌نهمین المپیاد جهانی زیست‌شناسی ٢٠١٨ برگزار می‌‌شود

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، عصر امروز آئین اختتامیه بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست‌شناسی ٢٠١٨ با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، مسئولان کشوری و شرکت‌کنندگان در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

المپیاد جهانی زیست‌شناسی 2018 از تاریخ 24 تیر آغاز شد و تا فردا 31 تیر در تهران ادامه دارد که 270 دانش‌آموز از 70 کشور جهان در این المپیاد شرکت کرده‌اند. این مسابقات در 26 تیر در بخش عملی و در 28 تیر در بخش تئوری برگزار شد.

دوره قبلی المپیاد جهانی زیست‌شناسی در انگلستان برگزار شد و در آن، دانش‌آموزان کشورمان به دو مدال طلا و دو نقره دست یافتند.

ایران از سال ۱۹۹۹و در دهمین دوره، به المپیاد زیست‌شناسی پیوست و از آن سال تاکنون در ۱۹دوره این المپیاد حضور ثابت و موفقی داشته است.

همچنین تیم‌های شرکت‌کننده در 29مین المپیاد جهانی زیست‌شناسی امروز قبل از آئین اختتامیه از موزه ملی علوم و فن‌آوری بازدید می‌کنند. موزه ملی علوم و فناوری ایران به عنوان یکی از حامیان معنوی این رویداد علمی است و این موزه دارای 7 گالری «فناوری‎های بومی»، «ابزار نجومی قدیم»، «ابزار جراحی کهن»، «مورس تا موبایل»، «انرژی‎های هسته‎ای»، «مرکز علم» و «نورشناسی» است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار