فرماندار شهرستان نهبندان تاکید کرد:

امیدواریم آستان قدس رضوی جهت اعزام افراد کم بضاعت به مشهد مقدس ، همکاری کند

نهبندان (پانا) - فرماندار شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه مردم شهرستان نهبندان افرادی ولایت مدار و با معرفت دینی و الهی هستند، گفت: امیدواریم آستان قدس رضوی جهت اعزام افراد کم بضاعت به مشهد مقدس ، همکاری کند.

کد مطلب: ۸۳۸۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امیدواریم آستان قدس رضوی جهت اعزام افراد کم بضاعت به مشهد مقدس ، همکاری کند

ماشاءاله کریمان خراسانی فرماندار شهرستان نهبندان در حاشیه دیدار امام جمعه نهبندان با کاروان زیر سایه خورشید در گفت و گو با خبرنگارپانا از خراسان جنوبی با تبریک ایام دهه کرامت گفت: مردم شهرستان نهبندان افرادی مهمان دوست و ولایت مدار هستند.

کریمان خراسانی ادامه داد: حضور این کاروان در شهرستان نهبندان ، روزنه ای از نور الهی، توسل و اتصال به ائمه اطهار به خصوص حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را در دل های مردم پدیدار می کند که این امر برای افرادی که توانایی تشرف به مشهد را ندارند ، بسیار خوشایند و زیباست.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه این شهرستان در پایین ترین نقطه استان قرار دارد ، گفت: امیدواریم آستان قدس رضوی این مراسم را ادامه دهد و برای افراد میانسال و کسانی که توانایی اعزام به مشهد را ندارند، برنامه های ویژه انجام دهد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم حداکثر بهره برداری را از حضور این کاروان در شهرستان نهبندان ببریم و بتوانیم مردم را با سیره امام رضا(ع) آشنا کنیم.

کریمان خراسانی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی برای این ایام ، برنامه های ویژه دارند گفت: هر دستگاه اجرایی براین شده است تا کارکنان خود را در ایام دهه کرامت به مشهد مقدس اعزام کند.

فرماندار نهبندان در پایان گفت: همچنین نهادهای امدادی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و سازمان های مردم نهاد ، در جهت اعزام مردم کم بضاعت به مشهد ، اقدامات متعدد و موثری را انجام داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار