تقویت دارالقرآن کوثر در دستور کار مدیریت آموزش و پرورش نطنز قرار دارد

نطنز/اصفهان(پانا)-همزمان با آغاز طرح اوقات فراغت درتابستان 97 شورای دارالقرآن کوثر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نطنز تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۸۳۸۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تقویت دارالقرآن کوثر در دستور کار مدیریت آموزش و پرورش نطنز قرار دارد

در این جلسه چاوش پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز از اجرای کلاس های متنوع آموزش قرآن کریم در ترم تابستان دارالقرآن کوثر خبر داد و افزود: برگزاری کلاس های آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم در بخش دختران و پسران،آموزش مفاهیم قرآن کریم،آموزش همخوانی و تشکیل گروه تواشیح قرآنی از مهم ترین فعالیت های دارالقرآن کوثر در تابستان 97 است.

چاوش پور با بیان اینکه انس دانش آموزان با فرهنگ انسان ساز قرآن کریم سبب می شود دانش آموزان در محیطی معنوی رشد کنند افزود:تقویت دارالقرآن کوثر در دستور کار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرار دارد.

در ادامه حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی از به کارگیری نیروهای متخصص قرآنی در این مرکز خبر داد و افزود : توانمندسازی نیروهای قرآنی آموزش و پرورش در دستور کار مدیریت قرار دارد و اگر به دنبال ارتقاء جایگاه شهرستان در زمینه مسابقات قرآنی دانش آموزان هستیم باید دانش و توان مربیان خود را ارتقا دهیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی افزود: دارالقرآن کریم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نطنز در زمینه های برگزاری مسابقات قرآن ، عترت و نماز ،جلسات انس با قرآن با حضور اولیاء و دانش آموزان ، برگزاری گفتمان های دینی با محوریت برنامه های قرآنی و عترت ، اجرای طرح های حفظ قرآن کریم ، در محضر قرآن ، همگام با قرآن ، ختم قرآن ، مسابقات فهم قرآن ، و اجرای دوره های آموزش قرآن برای همکاران در مقطع ابتدایی در طول تابستان و سال تحصیلی فعالیت می نماید.

در پایان اعضای ستاد نظرات خود را در هر چه بهتر برگزار نمودن کلاس های قرانی و جذب حداکثری دانش آموزان بیان و تبادل نظر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار