مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد: نقش مهم حوزه پرورشی در احیا ارزشهای ایرانی - اسلامی بارز است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد در جلسه و دیدار با حوزه معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه ، با اشاره به اهمیت این حوزه آن را از ارکان و اساس تعلیم و تربیت دانست و گفت : حوزه پرورشی پس از انقلاب اسلامی ارزش بسیاری پیدا کرده است که بخش وسیعی ازآن را مرهون خون شهدا هستیم.

کد مطلب: ۸۴۲۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد: نقش مهم حوزه پرورشی در احیا ارزشهای ایرانی -  اسلامی بارز است

سید رضا خاتم پور عنوان کرد: یکی از آفت هایی که باعث کمرنگ شدن عزت و اقتدار کشور می شود، عدم شناخت و عرفان اقشار جامعه از جمله جوانان از وضعیت موجود و قبل است. اگر شناخت کافی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد، سخنان سخیف بد خواهان که عمدتاً از روی بی تقوایی زده می شود این هجمه را تشدید می کند و لذا در این شرایط ضرورت پرورشی بیش از پیش احساس می شود .

وی با بیان اینکه سال تحصیلی 98- 97 بر مبنای اهداف جدیدی اغاز خواهد شد افزود: آموزش و پرورش ناحیه یک قصد دارد، دبیرخانه و ستاد جمع آوری دستاورد های انقلاب اسلامی ایران را تشکیل و پس از پژوهش و استخراج، این اقدامات ارزنده را در جامعه دانش آموزی ترویج نماید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اظهار داشت: امروزه وظیفه همگان زنده نگه داشتن یاد شهداست که باید فارغ از گرایشها و سلایق سیاسی، افتخارات و جانفشانی های آنان که برگ های زرین تاریخ انقلاب هستند به جوانان منتقل شود، زیرا اعتقاد داریم چنانچه دانش اموزان نسبت به پیشرفت کشور تردید داشته باشند خطر آفرین خواهد بود.

وی همچنین با نشاط کردن مدارس را از عمده ترین اهداف سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: بخشی از این کار برعهده حوزه پرورشی و تربیت بدنی است که نیاز به اهتمام بیشتری دارد.

خاتم پور همچنین توجه به سلامتی و تندرستی دانش اموزان را خواستار شد و افزود : توجه به سلامت جسم از دستورات دین اسلام است .

وی ساخت دارالقرآن را یکی دیگر از پروژه های ضروری این ناحیه دانست و گفت: همان طور که به جسم و جان توجه میشود، بایستی معنویت را در نظر داشته باشیم و ساخت دارالقرآن این ناحیه که در مجاورت حرم مطهر رضوی واقع شده است می بایست پیگیری شود و دانش اموزان و همکاران نیز در آن سهیم باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار