یک مسؤول در آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

آماده‌ی برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی هستیم

کرمانشاه (پانا) -موضوعات جشنواره امسال در شش محور اصلی فعالیت آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، پژوهش، بازارچه درس کار و فناوری، دست سازه خواهد بود که در همه محورها جامعه با آن درگیر است.

کد مطلب: ۸۳۸۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌ی برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی هستیم

ماشااله پرواره درباره برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: با توجه به اهمیت و تاثیرات آموزشی و تبلیغی این جشنواره، گستردگی آن در حد جامعه دانش آموزی از موضوعات فراگیر، کاربردی و مسائل امروزی جامعه به کار گرفته شده تا هم از خلاقیت های کاربردی و ذهنی این عزیزان بهره گرفته شود و هم این که دانش آموزان در سطح گسترده با این موضوعات آشنایی بیشتری پیدا کنند .

رییس اداره آموزش متوسطه اول استان ضمن اشاره به آمار 80 هزار نفری دانش آموزان متوسطه اول ادامه داد: موضوعات جشنواره امسال در شش محور اصلی فعالیت آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، پژوهش، بازارچه درس کار و فناوری، دست سازه خواهد بود که در همه محورها جامعه با آن درگیر است.

وی در ادامه افزود: در محور پژوهش می توان دانش آموزان را وادار کرد به موضوعات مهمی ورود کنند که امروزه از مشکلات اصلی جامعه است. از جمله پژوهش در زمینه های منابع طبیعی و همچنین کاهش مصرف آب و انرژی که می تواند عملاً دستاوردهایی مفید برای زندگی امروزین داشته باشد.

مهندس پرواره در پایان تاکید کرد: ما آماده ایم برای هرچه بهتر و با شکوه تر برگزار کردن این رویداد مهم در سطح استان با ادارات و ارگان ها و نهادهای دولتی نهایت تعاملی دو سویه داشته باشیم. گفتنی است مرحله‌ی استانی این جشنواره به صورت متمرکز در شهر کرمانشاه و مرحله کشوری 25 الی 27 مردادماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار