مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی، شهادت رئیس‌جمهوری را تسلیت گفت

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی، شهادت رئیس‌جمهوری را تسلیت گفت

متن پیام سلمان حصاری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم الرضا(ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد در شب ولادت امام هشتم(ع)، قلب‌های‌ ملت ایران را در بُهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه، فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است. از خداوند رحمان‌، علوّ درجات و محشور شدن با ائمه اطهار(ع) را مسالت‌ دارم.

بدون شک، وجود آرامش‌بخش رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این شرایط همچون لنگرگاهی ثبات‌آفرین برای کشور ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی روبه‌رو بوده و از تمام آن‌ها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار