نماینده ولی فقیه در البرز: فعالیت در بهزیستی ، رسالتی انسان دوستانه است

کرج (پانا) - به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت هفته بهزیستی مدیر کل بهزیستی البرز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۳۸۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در البرز: فعالیت در بهزیستی ، رسالتی انسان دوستانه  است

در این نشست حسینی همدانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرج کار در بهزیستی را رسالتی انسان دوستانه و امری خطیر دانست.
وی تکریم شأن انسان و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف بهزیستی را مهمترین تکلیف کارکنان این سازمان برشمرد و گفت : صبر و شکیبایی و اخلاق خوش و نیکو از ملزومات کار در بهزیستی و افرادی که به شما مراجعه میکنند قشری فرودست و دارای مشکلاتی هستند.

وی خاطر نشان کرد : امروزه آسیب های اجتماعی برای خانواده ها بعنوان یک نگرانی جدی محسوب می شود که میطلبد مسئولین سازمان حمایتی بهزیستی به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.
امام جمعه کرج قدم برداشتن در راستای سلامتی مردم را ارزشمند تلقی کرد و افزود : ضرورت دارد مسئولین دستگاههای حمایتی از افرادی که می توانند عامل توسعه و ارتقاء توانمندی ها شوند با در اختیار گذاشتن لوازم و ابزار حمایت کنند تا زمینه کارآفرینی و اشتغالزایی برای همگان فراهم گردد.

در ادامه حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز، گفت : بهزیستی بعنوان یک سازمان حمایتی همواره در راستای تحقق و برقراری عدالت اجتماعی تلاش میکند و سازمان بهزیستی با هدف توانمند سازی اقشار آسیب پذیر ، معلولین و حفظ بنیان خانواده ها تشکیل شده است و برگرفته از قانون اساسی است که در آن به رسیدگی به امور آحاد ملت تاکید شده و همانطور که در قرآن کریم به رسیدگی به امور بشریت توصیه اکید شده است .
وی در ادامه گزارشی مبسوط و جامع از عملکرد بهزیستی در حوزه های تخصصی ، تعداد مددجویان و جامعه هدف این سازمان در استان البرز ارائه داد و گفت : درحال اندیشیدن راهکارهایی برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان ، پرداختن به مقوله پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و بخصوص طلاق و اعتیاد و تأمین مسکن مددجویان با مشارکت خیرین گرانقدر البرزی هستیم و تکریم ارباب رجوع از اهم برنامه های ما در سازمان بهزیستی است و در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف با تمام توان ایستاده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار