معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه شبانکاره خبر داد:

آغاز ثبت نام اینترنتی کتب درسی کلاس‌های دوم تا ششم ابتدایی

بوشهر /شبانکاره(پانا) _ معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه شبانکاره از آغاز ثبت نام اینترنتی کتب درسی کلاس‌های دوم تا ششم ابتدایی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۸۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام اینترنتی کتب درسی کلاس‌های دوم تا ششم ابتدایی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره اظهارکرد: ثبت نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی از شنبه ۲۳ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان پایه دوم تاششم ابتدایی می توانند وارد سامانه www.irtextbook.ir شده و با وارد کردن مشخصات و طی مراحل پرداخت اقدام به ثبت سفارش کتب خود کنند. آن را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه امسال دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم کاردانش و فنی حرفه‌ای و همچنین رشته معارف نیز می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش کتب خود کنند گفت:‌ سامانه برای این گروه از دانش آموزان از ۲۹ اردیبهشت ماه فعال می‌شود.

معاون آموزشی ادامه داد:‌ علاوه بر امکان ثبت نام انفرادی ، مدارس نیز می ‌توانند به صورت گروهی دانش آموزان خود را ثبت نام کنند.

بحرینی فرد تصریح کرد: دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد ثبت شده در سامانهمی‌باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: مدارس موظفند هرچه سریعتر با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار