دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سمیرم برگزار شد

سمیرم/اصفهان(پانا)- دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سمیرم در دبیرستان شهدای کوی ماندگار و طاهره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۷۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سمیرم برگزار شد

با حضور مدیرعامل و معاون مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ،معاون مشارکت های اداره کل نوسازی استان ، مسئولین استانی و شهرستانی و جمع کثیری از خیرین مدرسه ساز دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز سمیرم برگزار گردید .

در این مراسم محمد نادری مدیر آموزش و پرورش سمیرم ضمن ارج نهادن به تلاشها و اقدامات خیرین مدرسه ساز گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان و اقدامات شاخص انجام شده در مجموعه آموزش و پرورش در راستای رفع مشکلات فضاهای آموزش را ارئه نمود .

نادری افزود:کار خیر زیاد است ولی بهترینش آن کاری است که استعدادها را شکوفا و اخلاق را حاکم کند و این در کار خیرین مدرسه ساز که خیر علم و ظهور عقلانیت و اخلاق است تجلی می یابد.

وی ادامه می دهد: خدای بزرگ را شاکرم که ˈ توفیقمان عطا فرمود تا ˈدومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سمیرم را با حضور چشمگیر نیک ورزان عرصه سخاوت برگزار کنیم.

نادری اظهار داشت: این جشنواره فرصتی است تا تقدیر از بزرگوارانی که همتی وصف ناپذیر، قلبی مملو از عشق به همنوع و با درک صحیح از ضرورت ها و نیازهای آموزش و پرورش، پای همت در جهت تداوم امر مقدس تعلیم و تربیت و توسعه، تکمیل، تجهیز و هوشمند سازی فضاهای آموزشی یاریگر مسوولان بوده اند.

در این جلسه پروفسور فانیان معاون مجمع خیرین مدرسه ساز استان و نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی به ارائه مطالبی در خصوص نقش ارزشمند خیران در فرایند آموزش و پرورش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار