گزارش از جلسه شورای شهر تبریز

واگذاری زمین در منطقه خاوران به تامین اجتماعی برای احداث بیمارستان

مساعدت جهت تامین هزینه درمان فرد مورد اسیدپاشی

تبریز (پانا)- در جلسه شورای شهر تبریز، یک قطعه زمین متعلق به شهرداری، به سازمان تامین اجتماعی برای احداث بیمارستان واگذار شد.

کد مطلب: ۸۳۷۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری زمین در منطقه خاوران به تامین اجتماعی برای احداث بیمارستان

در جلسه شورای شهر تبریز لایحه دو فوریتی واگذاری قطعه زمینی در منطقه خاوران به سازمان تامین اجتماعی به منظور احداث بیمارستان به تصویب اعضای شورای شهر رسید.
بر اساس این مصوبه مقرر شد تا مدت یکسال در صورتیکه زمینی به همان ارزش یا به صورت تحاطر از طرف راه و شهرسازی به شهرداری واگذار شود، اسناد مالکیت این زمین به سازمان تامین اجتماعی واگذار خواهد شد.
مخالفین این لایحه قابل اجرا نبودن واگذاری زمین به شهرداری از طرف اداره کل را از مشکلات این لایحه دانسته و تاکید داشتند: تامین اجتماعی می تواند در زمین های دیگری که کاربری درمانی دارد اقدام به احداث بیمارستان کند. در مقابل موافقین لایحه با تاکید بر تغییر کاربری یافتن این زمین در سال های گذشته به درمانی تاکید داشتند: این اقدام باعث باقی ماندن بودجه لازم برای ساختن این بیمارستان در شهر خواهد شد.
پس از پایان بررسی و اظهار نظر اعضای شورای شهر این لایحه به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه لایحه اعمال مساعدت جهت تامین هزینه درمان فردی که اخیرا مورد اسیدپاشی قرارگرفته بود به مبلغ پانصد میلیون ریال مورد تصویب قرار گرفت.

این لایحه که در 22 خرداد سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و پس از مکاتبات شهرداری تبریز با بیمارستانی که این شهروند در آن تحت درمان و مداوا قرار گرفته است، مقرر شد که بخشی از هزینه های درمان از طرف وزیر بهداشت، بخشی از طرف شهرداری تبریز تامین شود







ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار