عضو شورای شهر تبریز: ورزش نباید به طبقه یا گروه خاصی تعلق داشته باشد

تبریز را شهر موزه می کنیم

پانا(تبریز)-عضو شورای شهر تبریز گفت: ورزش در دنیای امروزی ما طبقاتی شده است درست مانند آموزش ما، تنها افرادی که توان مالی دارند می توانند ورزش کنند.

کد مطلب: ۸۳۴۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
عضو شورای شهر تبریز: ورزش نباید به طبقه یا گروه خاصی تعلق داشته باشد

غلامحسین مسعودی ریحان در نشست خبری مسابقه بزرگ سیمولتانه بین المللی تبریز۲۰۱۸ عنوان کرد: مراسم امروز یک برنامه ابتکاری است که پشت آن فکر توسعه یافتگی گنجانده شده است.
وی ابراز کرد: حضور نوجوانان کم سن نیز به اندازه حضور کارپف ارزشمند است چراکه استعدادیابی آنان و توسعه یافتن جامعه نیازمند این قبیل اقدامات و هزینه هاست.
عضو شورای شهرتبریز خاطرنشان کرد: ورزش در دنیای امروزی ما طبقاتی شده است درست مانند آموزش ما، تنها افرادی که توان مالی دارند می توانند ورزش کنند.
مسعودی ریحان افزود: مهم ترین وظیفه ای که شهرداری دارد ارتقای مسائل فرهنگی و اجتماعی است نه فقط راه سازی که ارتقای این مسائل نیز موجب توسعه یافتگی جامعه ما خواهد شد.
غلامحسین مسعودی ریحان اذعان کرد: جایگاه تبریز در جاذبه های توریستی در سطح جهان عالی است اما درخصوص معرفی آن عملکرد خوبی نداشته ایم.

این عضو شورای شهر ادامه داد: در مرکز برگزاری رویداد تبریز ۲۰۱۸ معرفی تبریز به جهان و سایر شهرهای کشور قرار دارد.
همچنین این مقام مسئول خبرداد: برنامه داریم که تا پایان این دوره از شورای تبریز، تبریز را شهر موزه کنیم و اعتباراتی نیز برای احداث موزه های مختلف در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار