رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر خبر داد:

جلوگیری از فعالیت مهدکودک‌های فاقد مجوز در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر با بیان اینکه از توسعه مهدکودک‌های روستایی استقبال می شود گفت: از فعالیت مهدکودک های فاقد مجوز در اسلامشهر جلوگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۷۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جلوگیری از فعالیت مهدکودک‌های فاقد مجوز در اسلامشهر

خدامعلی نورانی با حضور در نخستین نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی بهزیستی که با شرکای اجتماعی شهرستان اسلامشهر برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جلوگیری از فعالیت مهدکودک‌های فاقد مجوز اظهار کرد: در چارچوب اجرای قانون و پیشگیری از بروز حوادث ناگوارازادامه فعالیت مهدکودک‌های فاقدمجوز که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند،جلوگیری خواهدشد، ضمن این که از توسعه مهدکودک‌های روستایی نیز استقبال کرده و حمایت ‌می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت تعدادی از مراکز بدون مجوز در سطح شهرستان گفت: در حال حاضر تعدادی مرکز خیریه فاقد مجوز فعال هستند و اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند که متأسفانه به علت عملکرد نامناسب برخی از این مراکز و مؤسسات در دیدگاه اقشار مختلف جامعه نسبت به خیریه‌ها بدبینی به وجود آمده است که لازم است اقداماتی در این راستا صورت بگیرد.

نورانی با بیان اینکه ۸۵ درصد وظایف بهزیستی به بخش خصوصی واگذارشده ، افزود: این واگذاری ها به دلیل استفاده بهینه از ظرفیت و پتانسیل‌های بیشتر مردمی انجام شده است .

/ خبرنگار : ریحانه فتحی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار