مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

مجلس دانش آموزی می تواند به عنوان یکی ازاعضای کارگروه سی گانه به آموزش و پرورش کمک کند

نیشابور(پانا)- همایش مجلس دانش آموزی مدارس پسرانه متوسطه دوره اول و دوم نیشابور به مناسبت روز گفتگو و تعامل سازنده با دنیا و سالروز گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۶۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی می تواند به عنوان یکی ازاعضای کارگروه سی گانه به آموزش و پرورش کمک کند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع دانش آموزان برگزیده مدارس گفت:دانش آموزانی که خود را در معرض انتخاب قرار می دهند دارای اعتماد به نفس بالایی هستند و شما برگزیدگان مجلس دانش آموزی دارای صفاتی هستید که شما را از دیگران متمایز می کند.
حسین مهرابادی افزود: یکی از مشکلات آموزش و پرورش سیاست ها و تصمیمات اعمال شده در سالیان دور و تصمیمات شتاب زده فرادستگاهی است که گاها باعث برهم خوردن تعادلات در فضای آموزشی و تقسیم درست دانش آموزی می شود.
وی ادامه داد: عدالت آموزشی باید در همه مدارس شهرستان اتفاق بیافتد و اگر آموزشگاهی محروم از امکانات خاصی مانند فضای آموزشی، آزمایشگاه و... است می توانند به صورت تجمیعی از پژوهشسرا و سالن های ورزشی استفاده کنند.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور اضافه کرد: اعضای هیات رییسه مجلس دانش آموزی می توانند در جلسات متعدد با هم افزایی و بررسی مشکلات موجود در جمع دانش آموزان، تصمیم سازی کرده و در واقع شورای دانش آموزی می تواند به عنوان یکی از اعضای کارگروه های سی گانه آموزش و پرورش به کمک کنند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: انتقاد به تنهایی سازنده نیست و در زندگی همواره یاد بگیرید که در کنار نقد، پیشنهاد سازنده ارائه دهید، جامعه ما در حال تمرین دموکراسی است و سعی کنید مثبت اندیشی و نوع گفتمان خوب و مناسب را به عنوان نمایندگان دانش آموزان شهرستان، سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار