معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد

فعالیت ۵ معاونت در طول برگزاری اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از فعالیت ۵ معاونت در طول برگزاری اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۶۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۵ معاونت در طول برگزاری اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی

سیدمجتبی هاشمی در مراسم اختتامیه پانزدهمین اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی ویژه دختران که عصر امروز ۲۲ تیر در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: برای برگزاری اردوی مناطق مرزی و برخورداری از فضای فوق برنامه و اردویی ظرفیت‌هایی را ایجاد و سعی کردیم از ابتدای برگزاری اردو برنامه‌ریزی را در راستای جلسات ستادی و استانی مدیریت کنیم.

او ادامه داد: برای اینکه وظیفه میزبانی را به خوبی انجام دهیم ۵ معاونت در حوزه‌های مختلف اردو تشکیل شد.

هاشمی افزود: معاونت‌های فرهنگی، اجرایی، آموزش، پشتیبانی و روابط عمومی برنامه‌های مختلفی را در حین اردو به خوبی برعهده داشتند و انجام دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: کلاس‌های هویت اسلامی، اندیشه و آسیب‌های اجتماعی از جمله کلاس‌های برگزار شده در این اردو بود.

او ادامه داد: در ایام برگزاری اردو روز عفاف و حجاب را داشتیم و سعی کردیم در فرآیندها مساله حجاب و عفاف را که جز ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است عملیاتی کنیم.

هاشمی یکی از فعالیت‌های دیگر اجرا شده در اردو را استفاده از فضای ترویج ایثار و شهارت نام برد تا شهدای زن شاخص زن استان‌های مرزی کشور برای الگو معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار