سید مجتبی هاشمی: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از مهمترین اهداف برگزاری اردوی دختران مناطق مرزی کشور است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مراسم اختتامیه اردوی دختران مناطق مرزی کشور گفت: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و عفاف و حجاب را از مهمترین اهداف برگزاری پانزدهمین اردوی ملی دختران مناطق مرزی دانست.

کد مطلب: ۸۳۶۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی  هاشمی: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از مهمترین اهداف برگزاری اردوی دختران مناطق مرزی کشور است

سید مجتبی هاشمی با گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل، شهدای دفاع مقدس و شهدای فرهنگی دانش آموز اظهار کرد: امنیت امروز کشور را مدیون خون و ایثارگری آن عزیزان هستیم.
وی ضمن تقدیر از همکاری های اداره کل فرهنگی هنری،اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، افزود: با تجربه سالهای گذشته پیرامون برگزاری اردوهای ملی و سعی از استفاده بهینه از فضای اردوگاه شهید باهنر با برنامه های متنوع، اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران توانستیم پانزدهمین اردوی مناطق مرزی ویژه دختران را به شایستگی برگزار کنیم.
هاشمی افزود: در این دوره از اردو با برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله آشنایی با آسیب های فضای مجازی، هویت ایرانی اسلامی و نقد اندیشه و توجه خاص به اهداف مهمی مانند تبیین عفاف و حجاب و ترویج فضای ایثار و شهادت و همچنین بازدید از اماکن دیدنی شهر تهران توانستیم اوقات مفرحی را برای دانش اموزان فراهم سازیم.
وی در پایان از مشارکت خوب سرپرستان و دانش آموزان هفده استان مرزی در این اردو قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار