در مراسم صبحگاه «جشنواره توانمندی های پیشتازان سازمان دانش آموزی استان کرمان» مطرح شد.

تاکید بر مهارت آموزی دانش آموزان و تربیت آنان در تراز جمهوری اسلامی

نایب رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان کرمان در مراسم صبحگاه جشنواره پیشتازان با تقدیر ازمسئولان سازمان ، مدرسین ومربیان پیشتاز به خاطر تلاش های بی شائبه آنان ابراز امیدواری کرد که به خاطر اهمیت آموزش های تشکیلاتی و مهارتی سازمان در زندگی دانش آموزان ، در سال تحصیلی آینده 50 درصد دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی شوند.

کد مطلب: ۸۳۶۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر مهارت آموزی دانش آموزان و تربیت آنان در تراز جمهوری اسلامی

صدیقه مرادی در این مراسم خطاب به پیشتازان و حاضرین گفت : ما باید دانش آموزانی توانمند تربیت کنیم و در جهت مصونیت سازی باید مهارت های زندگی را به آنان بیاموزیم.

وی تصریح کرد: باید دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت کرده پیشتازی که مراسم گارد پرچم و سوگند پرچم را انجام می دهد هیچ وقت به وطن و پرچم کشورش خیانت نخواهد کرد.

نایب رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید طوری تربیت شوند که بتوانند زندگی خود را اداره کرده و از خودشان مراقبت کنند و جامعه خود را بسازند.

مرادی گفت : بهتر است مهارت های زندگی از پیش دبستانی به فراگیران آموزش داده شود.

وی رمز موفقیت آموزش وپرورش را همکاری و هم افزایی سایر دستگاه ها با دستگاه تعلیم وتربیت دانست و از آنان خواست به کمک آموزش وپرورش بیایند.

مرادی از برگزاری اردوی مهارت های زندگی یک روزه تا سه روزه برای دانش آموزان خبر داد و گفت : قصد داریم در این اردوها ، مهارت هایی که دانش آموزان به آن نیاز دارند به آنها آموزش دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار