مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد:

یکی از دستاورد های مجمع مشاورین مدیر کل استان یزد تمرین دموکراسی و جامعه پذیری می باشد

یزد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در اولین نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی و مجمع مشاورین مدیر کل آموزش و پرورش گفت: مهم ترین مسئولیت مجمع مشاورین مدیر کل استان یزد این است که با مسئولین دولت در منطقه جلساتی پیاپی را داشته باشید و به تمرین دموکراسی و جامعه پذیری بپردازید.

کد مطلب: ۸۳۶۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
یکی از دستاورد های مجمع مشاورین مدیر کل استان یزد تمرین دموکراسی و جامعه پذیری می باشد

"عباسعلی دانافر" در اولین نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی و مجمع مشاورین مدیر کل استان یزد بیان داشت: مخاطب آموزش و پرورش شما دانش آموزان هستید و این وظیفه شما است که رابط میان دانش آموزان و آموزش و پرورش باشید و این مهم به آموزش و پرورش کمک می کند تا به چالش ها و مسائل دانش آموزان بهتر بپردازد.

وی در ادامه افزود: یکی از دستاورد های نقش شما تمرین دموکراسی و جامعه پذیری می باشد و جامعه به چنین فردی که بتواند به راحتی در میان جمع از مسائل و چالش های در مدرسه به خوبی حرف بزند نیازمند است و این موضوع می تواند یکی از مهم ترین خصوصیات نقش شما باشد.

دانافر در ادامه تاکید کرد: حرف های نمایندگان 230 هزار دانش آموز استان می تواند بسیار تاثیر گزار باشد و مهم ترین مسئولیت شما دانش آموزان این است که با مسئولین دولت در منطقه جلساتی پیاپی را داشته باشید و از چالش های دانش آموزان در مدرسه را مطرح کرده تا بتوانیم بسیاری از مشکلات و مسائل موجود در بین دانش آموزان را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در آخر خاطر نشان کرد: ما پذیرای مجلس دانش آموزی استان یزد هستیم و از تشکیل آن به طور جدی حمایت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار