با حضورنماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مدرسه 6 کلاسه خیرساز خسروشاه کلنگ‌زنی شد

تبریز(پانا) - دومین مدرسه خیرساز خسروشاه با شش کلاس درس در شهرک مدافعان آسمان ولایت با اعتبار 10 میلیارد ریالی کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۸۳۶۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
با حضورنماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مدرسه 6 کلاسه خیرساز خسروشاه کلنگ‌زنی شد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و مسئولین عالی رتبه استان و منطقه ، کلنگ دومین مدرسه شش کلاسه خیر ساز در شهرک مدافعان آسمان ولایت(رادار) با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به زمین زده شد.

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در مراسم کلنگ زنی این مدرسه ی خیر ساز با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و تربیت انسان های صالح و ماندگار بودن عمل نیک مدرسه سازان، از کمک خداپسندانه و حضور خیرین مدرسه ساز در امر تامین و احداث فضاهای آموزشی و پرورشی قدردانی نمود.

این گزارش می افزاید، به همت خیر مدرسه ساز سید رضا مقیمی اصل این ساختمان تا مهر ماه امسال در دو طبقه احداث و به آموزش و پرورش منطقه تحویل داده خواهد شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم خیر بزرگوار هزینه خرید دو دستگاه ویدئو پروژکتور به مبلغ شصت میلیون ریال را به صورت نقد به حساب مدارس شمس، ولایت و شهید شیرودی واریز کرد.

خاطرنشان می شود، کار احداث اولین مدرسه ی خیر ساز از اردیبهشت ماه سال جاری شروع و با پیشرفت فیزیکی 70 درصد به تا مهر ماه امسال تحویل آموزش و پرورش منطقه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار