معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل: مشکل کمبود مدارس اردبیل باید حل شود

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: مشکل کمبود مدارس در برخی از شهرک‌های تازه تاسیس اردبیل موضوع بسیار مهمی است که باید در کمترین زمان ممکن حل شود.

کد مطلب: ۸۳۶۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل: مشکل کمبود مدارس اردبیل باید حل شود

علی نواداد در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل که در سالن شیخ‌صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: کمبود مدارس در برخی از شهرک‌های تازه تاسیس اردبیل موضوع بسیار مهمی است که باید در کمترین زمان ممکن حل شود.

وی اظهار داشت: شهرک‌هایی که فاقد مدرسه هستند یا مدارس موجود در آنها پاسخگوی نیاز آن منطقه نیست باید شناسایی و احصا شود تا بتوانیم در این زمینه نیازسنجی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: مشکلات زمین‌های معارض که قرار است در آنها مدرسه احداث شود باید در دستور کار جلسات شورای آموزش و پرورش قرار گیرد و ما برای حل این موضوع اهتمام ویژه‌ای داریم.

نواداد با اشاره به اینکه امروزه فضای ارتباطات بسیار گسترده و متنوع شده است، افزود: باید متناسب با فضای موجود برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرد و لازم است آموزش و پرورش نیز برنامه‌های خود را منطبق با نیازهای روز دانش‌آموزان پیش ببرد.

فرماندار اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: مهاجرت از شهرستان‌ها به مرکز استان و افزایش بی‌رویه جمعیت در شهر اردبیل و حاشیه‌های آن باعث شده است تا با کمبود جدی امکانات آموزشی در شهر اردبیل مواجه شویم و این مساله باید به صورت ویژه مدیریت شود.

جواد زنجانی با اشاره به اینکه بسیاری از شهرک‌ های تازه ساخت در شهر اردبیل بدون امکانات رفاهی هستند، ادامه داد: خوشبختانه خیرین مدرسه ‌ساز در سال‌های گذشته قسمت قابل توجهی از نیازهای مردم را در این زمینه تامین کرده‌اند.

وی اضافه کرد: والدین و مسؤولان استان باید پیش از آنکه نگران مسایل آموزشی دانش‌آموزان باشند باید نگران آسیب‌های فضای مجازی باشند و این مساله‌ای است که بسیار نگران‌کننده و مشکل‌آفرین است.

فرماندار اردبیل تاکید کرد: جلسات بسیاری در این زمینه برگزار شده است و مدیران به وظایف خود در کنترل آسیب‌های موجود در فضای مجازی واقف هستند که در این زمینه لازم است استفاده مناسب و مدیریت شده به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار