مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

بیش از ۱۰۰۰ برنامه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان دراستان اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک هزار و ۶۱ برنامه در تابستان امسال برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۰۰۰ برنامه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان دراستان اردبیل برگزار می‌شود

احمد ناصری در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل که در سالن شیخ ‌صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: 1 هزار و ۶۱برنامه در تابستان امسال برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در ۳۵۵پایگاه در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود .

وی در ابتدای جلسه ضمن اشاره به مصوبات جلسات قبل شورای آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: قرار است در جلسات شورای آموزش و پرورش استان، گزارش عملکرد شورای آموزش و پرورش شهرستان ها نیز ارائه گردد که امیدواریم بیشتر از کمیت‌ها در این ارائه گزارش به کیفیت کارها و نوآوری‌ها و خلاقیت‌های انجام شده اشاره شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در مورد بررسی طرح پیوست فرهنگی در شهرک‌های جدیدالاحداث در شهرهای مختلف استان گفت: ما جلسات اولیه را با مسئولان راه و شهرسازی برگزار کردیم که قرار شد در جلسات بعدی به یک جمع‌بندی نهایی در مورد کمبودها و کسری فضای آموزشی در این شهرک‌ها و مناطق شهر اردبیل دست پیدا کنیم تا با استفاده از ظرفیت خیرین و تامین زمین توسعه فضاهای آموزشی اتفاق بیفتد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان در مورد استفاده از اماکن و فضاهای ورزشی، شهرداری‌ها و اداره کل ورزش و جوانان برای دانش‌آموزان تصریح کرد: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل قرار شد از ساعت 8 تا 10 صبح سالن‌های ورزشی در اختیار مدارس قرار گیرد و با شهرداری نیز مذاکراتمان را در این زمینه شروع کردیم.

ناصری در مورد تکمیل مجتمع آموزشی - ورزشی راه انزاب بعد از گذشت 20 سال از عملیات اجرایی آن تصریح کرد: در نشست‌ها و مکاتباتی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیر کل نوسازی مدارس داشتیم با برآورد هزینه 3 میلیارد تومانی برای این پروژه امیدواریم مراحل تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به تاخیر افتاده آغاز شود.

وی در خصوص پروژه حیات طیبه و تزریق 3 میلیارد تومان اعتبار به صورت اوراق کوتاه مدت به این پروژه در سفر اخیر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: قرار شد به تدریج و با طی مراحل تکمیلی این پروژه منابع مورد نیاز برای احداث این پروژه مهم نیز در شهرک کارشناسان تامین شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضرورت احداث 15 چمن مصنوعی را در مدارس با همکاری نوسازی مدارس یادآور شد و اظهار کرد: عملیات احداث چهار زمین چمن مصنوعی در مدارس شروع شده است.

ناصری خاطرنشان کرد: با تامین اعتبار تعمیر و تجهیز خوابگاه و سالن ورزشی شهید دیرین اردبیل کار اجرایی در هر دو بخش شروع شده و امیدواریم به سرعت این کار به سرانجام برسد.

وی تکمیل مجتمع آموزشی - رفاهی شهدای دانش‌آموز و آغاز فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان را به عنوان دیگر مصوبات جلسه قبل اعلام کرد و افزود: در این زمینه نیز کارهای خوبی آغاز شده تا دانش‌آموزان با همراهی خانواده‌ها از فضاهای تربیتی و ورزشی بیشتر استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار