زمینه های پیوند عمیق دانش آموزان با قرأن فراهم شود

مشهد(پانا)- معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: شرط بهره مند شدن از قرآن تدبیر و تفکر در آیات آن است و لذا از همین روی ما باید زمینه پیوند عمیق بین قلوب دانش آموزان و قرآن را فراهم کنیم.

کد مطلب: ۸۳۵۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
زمینه های پیوند عمیق دانش آموزان با قرأن فراهم شود

علیرضا کاظمی در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان دختر کشور که عصر امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد؛ ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: زن مسلمان نمونه و الگو است و امروز حضور در جمع دانش آموزان نخبه قرآنی به عنوان آینده سازان و الگوهای اصیل زن ایرانی مسلمان باعث افتخار است.
وی ضمن قدر دانی از دست اندر کاران اجرای این مسابقات و میزبانی خوب آموزش و پرورش خراسان رضوی به نقش ارزشمند حوزه ها ی علمیه اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه مشهد قم و اصفهان از عناصر اصلی و ارزشمند در تحقق سند تحول بنیادین می باشند.
کاظمی با تاکید بر جایگاه ارزشمند قرآن کریم در زندگی ادامه داد: شرط بهره مند شدن از قرآن تدبیر و تفکر در آیات آن است و لذا از همین روی ما باید زمینه پیوند عمیق بین قلوب دانش آموزان و قرآن را فراهم کنیم.
معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان قرآنی حاضر در این مسابقات خاطر نشان کرد : شما دانش آموزان نخبه قرآنی نماینده جمعیت دانش آموزی کشور برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن عترت و نماز هستید.

وی در پایان افزود: قرآن دریای بیکران از معارف است که هر کس به اندازه وسع خود از آن بهره برداری می کند. خداوند منان قرآن را نور معرفت آفرین و بصیرت آفرین معرفی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار