ورود سینمای سیار به چناران

چناران (پانا) - عضو شورای شهر چناران از آغاز به‌کار اولین سینمای سیار چناران با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان در مجموعه باغسرای پدیده با اکران فیلم سینمایی مصادره خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ورود سینمای سیار به چناران

دشتی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر چناران افزود: این مراسم که با حضور علاقه مندان سینما، شهروندان فرهنگ دوست، شهردار،نایب رئیس شورای شهر و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر چناران همراه بود، با اولین دستگاه پخش فیلم که توسط بخش خصوصی تهیه و تدارک گردیده است، امکان پخش کلیه آثار سینمایی به روز سینمای کشورمان را برای دوستداران سینما در این شهرستان فراهم کرده است.
وی بیان کرد: همانگونه که می دانید ورود سینما و فعالیت این صنعت از سالیان بسیار دور مورد تقاضای بسیاری از مردم و خصوصا اهالی هنر و جوانان و نوجوانان این شهرستان بوده است و به رغم بسیاری از تلاشها امکان ساخت سینما در چناران تاکنون بنا به دلایل مختلف میسر نگردیده است اما با ابتکار بسیار خوب خانواده کریمی که فرزند ایشان نیز از هنرمندان خوب شهرستان محسوب می شوند و با مدیریت و پیگیریهای این خانواده محترم شاهد هستیم که برای نخستین بار در شهرستان و با استفاده ازهمین دستگاه سیار، پخش فیلم های روز سینمای ایران به مردم و علاقه مندان سینما ارائه میگردد.
دشتی اظهار داشت: خوشبختانه با مدیریت خوب مجموعه پذیرایی پدیده و به مناسبت افتتاح این سینما سیار، فیلم مصادره به صورت رایگان در این مکان برای علاقه مندان اکران شد.
این عضو شورای شهر چناران ادامه داد: فعالیت این سینما سیار همانگونه از عنوان آن پیداست بصورت سیار در تمام نقاط شهر و روستاهای اطراف شهرستان برای عموم مردم فعالیت خواهد کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار