مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز: روحانیون در منابر خود فرهنگ مصرف بهینه انرژی را تبلیغ کنند

کرج (پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز،گفت: روحانیون تاثیر بسزایی در گذر کشور از برهه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همراهی مردم دارند و باید در کنار دولتمردان باشند.

کد مطلب: ۸۳۵۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز: روحانیون در منابر خود فرهنگ مصرف بهینه انرژی را تبلیغ کنند

سیدعباس مسعودی در همایش تبلیغ واطلاع‌رسانی دینی که در باشگاه میلادکرج برگزار شد، افزود: روحانیون و مبلغین در این برهه حساس در سنگر تبلیغ می توانند به نظام خدمت کنند.

وی عمل به مطالبات رهبری را یک تکلیف دینی دانست و گفت: یکی از این مطالبات احصای مشکلات جامعه و رفع آن است که یکی از این مشکلات شامل مشکلات طبیعی مثل کم آبی است که روحانیون با روشنگری و فرهنگ سازی و تشویق مردم به صرفه جویی و استفاده بهینه می توانند در کنار دولتمردان کشور را از این برهه حساس اجتماعی عبور دهند.

مسعودی با اشاره به اینکه می توان بر سختی ها با فکر و تدبیر غلبه کرد، گفت: همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس توانستیم با ایثار تمام و با داشته های خود از این جنگ نابرابر عبور کنیم، در این برهه حساس جامعه که دشمن با تحریم به مردم فشار می آورد، می توانیم با تولید ملی کشور را سرافراز کنیم.

وی اضافه کرد: با حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری در این موضوع نه تنها از تحریم ها عبور می‌کنیم، بلکه آینده ای درخشان با تولید اشتغال برای فرزندانمان رقم می زنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، با اشاره به وجود ۳ هزار هیئت مذهبی فعال، ۴۰ کانون فرهنگی و ۱۰۰ موسسه قرآنی در استان، گفت: این موسسات می توانند جمعیتی بالغ بر جمعیت استان برای احصای مطالبات رهبری پوشش دهند و آن را پیاده سازی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار