مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران خبر داد؛

برپایی اردوی آمادگی پیشتازان سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران به جهت انتخاب و حضور در اردوی ملی

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران گفت: اردوی آماده سازی و ارزیابی از گروه های پیشتازان شهرستان های استان تهران برای حضور در اردوی ملی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۵۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برپایی اردوی آمادگی پیشتازان سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران به جهت انتخاب و حضور در اردوی ملی

ابوالحسن قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: سنجش و اندازه گیری توانمندی دانش اموزان در حوزه ی سه گانه مهارت های دانشی، تشکیلاتی و معرفتی و همچنین اصلاح فرایند آموزش مهارت های سه گانه در قالب نظام جامع آموزشی از اهداف برگزاری این اردو ها می باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران تقویت جایگاه مسؤلیت پذیری، تعاون و همکاری در فعالیتهای گروهی و گسترش وتعمیق مهارت های فردی دانش آموزان را از دیگر اهداف این اردو ها بیان کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم با تبادل تجربه و دانش افزایی گروهی، آموزش های خود محور و تجربه محور را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اردوی ملی امسال با محوریت ارزیابی از عملکرد گروه ها برگزار خواهد شد، از حضور 200 دانش آموز پیشتاز در این اردو های استانی خبر داد و افزود: اردوی پیشتازان پسر در روز 31 تیرماه و اردوی پیشتازان دختر در روز اول مرداد ماه در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار خواهد شد و از میان این تعداد، 5 گروه 7 نفره پیشتاز پسر و دختر به عنوان نمایندگان استان انتخاب خواهند شد که به منظور توانمند سازی و کسب مهارتهای ویژه در 3 روز نهم و دهم مرداد ویژه پیشتازان پسر و در روز 19 مرداد ویژه پیشتازان دختر، کارگاه های آموزشی در اردوگاه امام خمینی (ره) شهرری برگزار خواهد شد.

اردوی ملی پیشتازان، ویژه پسران از تاریخ 10 مرداد ماه لغایت 16 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران و ویژه دختران از تاریخ 20 مرداد لغایت 26 مرداد ماه در اردوگاه شهید رجایی نیشابور با حضور پیشتازان 32 استان کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار