جلسه هم اندیشی و اتاق فکر پیش اردو ملی سازمان دانش آموزی شهر تهران

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: هدف از برگزاری این اردو ارتقای سطح آموزشی اعضا و آماده ساختن آنها جهت اعزام و شرکت در اردو ملی می باشد.

کد مطلب: ۸۳۵۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی و اتاق فکر پیش اردو ملی سازمان دانش آموزی شهر تهران

به گزارش خبرنگار پانا ، جلسه ی هم اندیشی و اتاق فکر سازمان دانش آموزی شهر تهران با هدف بررسی پیش اردو ملی با حضور علیرضا بیگی نژاد رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، مدیران سازمان مناطق 19 گانه و چندی از اساتید اردو های ملی در محل سالن جلسات سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار گردید .

رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران از برگزاری پیش اردو ملی شهر تهران خبر داد و گفت : پیش اردو ملی استان تهران در دو مرحله با حضور 350 نفر دانش آموز دختر و 350 نفر دانش آموز پسر از تاریخ 23 تیر ماه سال جاری تا تاریخ 1 مرداد ماه در اردوگاه شهید رجایی واقع در شهر رامسر برگزار می گردد .

علیرضا بیگی نژاد در ادامه جلسه گفت : هدف از برگزاری این اردو ارتقای سطح آموزشی اعضا و آماده ساختن آنها جهت اعزام و شرکت در اردو ملی می باشد .

بیگی نژاد در پایان جلسه از مدیران دانش آموزی مناطق ، دقت در اعزام اعضا و رعایت شیوه نامه اجرایی اردو و بازدید و حضور به موقع ، با آمادگی لازم جهت اعزام به اردو ملی را خواستار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار