معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان در گردهمایی معاونین پشتیبانی مناطق:

ایجاد اتاق فکر در ادارات آموزش و پرورش از ضروریات است

زنجان (پانا) - گردهمایی معاونین پشتیبانی مناطق و نواحی با حضور سرپرست و معاون پشتیبانی اداره کل در محل باشگاه فرهنگیان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اتاق فکر در ادارات آموزش و پرورش از ضروریات است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسین حسنلو در گردهمایی معاونین پشتیبانی مناطق و نواحی که با موضوع تببین برنامه های وزارت آموزش و پرورش و تشریک مساعی و هم اندیشی درباره مسایل مربوط به حوزه معاونت پشتیبانی در سالن جلسات مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان زنجان برگزار شد، از زحمات معاونین پشتیبانی قبلی اداره کل علی الخصوص یعقوبعلی عبادی تقدیر و تشکر نمود.

وی ضمن اطلاع رسانی از به روز آوری اسناد مربوط به دیون در سامانه بدهی دولت، خواستار کنترل و نظارت مناطق و نواحی در رعایت الگوی مصرف حامل های انرژی شد.

این مقام مسئول نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و مدیریت هزینه ها با توجه به کمبود اعتبارات را مهم دانست.

حسنلو در ادامه بر لزوم همفکری و مساعدت در خصوص درآمد زایی و همچنین نظارت بر سیستم گرمایشی و جمع آوری بخاریهای نفتی چکه ای را از موارد با اهمیت برشمرد و بر ایجاد اتاق فکر در ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی همچنین در خصوص بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان اظهار داشت، با وجود اینکه همکاران از نحوه پرداخت هزینه ها رضایت ندارند اما این بیمه فعلا می تواند مشکل همکاران را حل کند و باید راهکارهایی به وزارت آموزش وپرورش ارایه نماییم که خدمات این بیمه درمان تکمیلی را اضافه نموده و سعی گردد در پرداخت هزینه ها تسریع شود.

حسنلو در ادامه در خصوص تسهیلات بانکی اشاره کرد وگفت: «در حال انعقاد تفاهم نامه با بانک ملی هستیم تا از این طریق تسهیلاتی را در اختیار مناطق و نواحی قرار دهیم تا در بین همکاران فرهنگی که نیاز به این تسهیلات دارند قرار گیرد تا از این طریق بخشی از مشکلات آنان را حل کنیم.»

وی همچنین با اشاره به مراحل سه گانه اسکان (قبل ، حین و بعد) خواستار اهتمام و آمادگی لازم مناطق و نواحی برای اسکان نوروزی سال 1398شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار