جلسه هم اندیشی نمایندگان مربیان پیش دبستانی استان گلستان با مسئولین استانی

گرگان(پانا)-جلسه هم اندیشی نمایندگان مربیان پیش دبستانی استان گلستان که تاکنون استخدام نشده اند با مسئولین استانی در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی نمایندگان مربیان پیش دبستانی استان گلستان با مسئولین استانی

جلسه هم اندیشی نمایندگان پیش دبستانی های استان گلستان که تاکنون استخدام نشده اند با حضور ابراهیمی دییر مجمع نمایندگان استان گلستان، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، عبدالرضا چراغعلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، سجادی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان و دیگر مسئولین مرتبط در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد.

ابراهیمی، دبیر مجمع نمایندگان استان از عزم جدی مجلس برای حل این مشکل ملی گفت و افزود: طرحی در مجلس در حال پیگیری است که تاکنون چندین بار در صحن علنی مطرح و برای اصلاح به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است. وی اظهار امیدواری کرد که با نگاه مثبتی که در بین تمام نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع وجود دارد، این مشکل چاره اندیشی شود.

احسان گوهری راد نیز با گزارشی از روند استخدام مربیان پیش دبستانی افزود: آموزش و پرورش در حل این موضوع در مقابل شما نیست و تمام همت خود را برای گره گشایی از این مساله به کار بسته و خواهد بست. وی ادامه داد: ما در دستگاههای اجرایی، مجری قوانین هستیم و اگر قانونی نیاز به تغییر و یا اصلاح دارد این مساله باید توسط نمایندگاه محترم و در مجلس شورای اسلامی دنبال شود که اطلاع دارم که دیدگاه نمایندگان محترم نیز حل این مشکل است.

چراغعلی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان نیز از عزم استانداری گلستان برای پیگیری مطالبات در چارچوب قوانین گفت و افزود: این موضوع در تمامی استان های کشور وجود داشته و یک مساله استانی نیست و به همین دلیل باید به عنوان یک مساله ملی به آن نگریست. وی ممانعت های قانونی را یکی از دلایل حل نشدن این موضوع عنوان کرد.

سجادی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان نیز از نمایندگان مربیان پیش دبستانی خواست تا این موضوع در یک فضای تعاملی دنبال شود. وی خواسته های صنفی را یک مطالبه در چارچوب مسائل شغلی عنوان کرد و گفت: اعتقاد داریم که با تعامل و همکاری فی مابین مسائل به شکل درست تر دنبال شده و این قضایا از مسیر درست خود منحرف نمی شود.

در این جلسه نمایندگان مربیان پیش دبستانی نیز به بیان دغدغه ها، انتظارات و دیدگاههای خود پرداخته و مقرر شد تا از تمام ظرفیت های قانونی در جهت پیگیری این موضوع استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار