ضرورت استعدادیابی و جذب اسپانسر برای ارتقای ورزش کاراته کاشمر

کاشمر (پانا)_یکی از اساتید فعال کاراته در کاشمر بر ضرورت استعدادیابی و جذب اسپانسر برای ارتقای ورزش کاراته کاشمرتاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استعدادیابی و جذب اسپانسر برای ارتقای ورزش کاراته کاشمر

یکی از اساتید فعال در رشته ورزشی کاراته کاشمر با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در این رشته ورزشی معتقد است که استعدادیابی و آموزش نوجوانان و جوانان علاقمند و نیز جذب اسپانسر مالی برای تأمین بخشی از هزینه های این ورزش می تواند نقش مهمی در ارتقای این ورزش مهیج و رزمی در شهرستان داشته باشد.

هادی امینی که با تأسیس و راه اندازی باشگاه آریارزم در راستای جذب و آموزش ورزشکاران علاقمند به این رشته ورزشی فعالیت می کند در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: تلاش می کنم با شناسایی و جذب علاقمندان به رشته کاراته در تمامی رده های سنی بتوانم ضمن ارائه آموزش های اولیه و تخصصی و اعزام آنها به مسابقات مختلف قدمی کوچک در راستای معرفی استعدادها و ظرفیت های شهرستان بردارم.

وی با بیان این که تندرستی و سلامتی جسم و روح از طریق ورزش بدست می آید افزود: اگر چه توانمندی و استعداد افراد برای فعالیت در یک رشته ورزشی ملاک است اما بهترین سن برای فراگیری ورزش کاراته 10 سال است.

این استاد کاراته با تأکید بر نقش خانواده ها و رسانه برای تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش کردن یادآور شد: باشگاه آریارزم که جزو اولین باشگاه های کاراته کاشمر است تا کنون کارنامه قابل قبولی داشته است به طوری که تا کنون با اعزام تیم به مسابقات ورزشی در سطوح استانی و کشوری موفق به کسب مقام هایی هم شده است.

امینی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی شهرستان و قهرمانی جام خاورمیانه در نیمه دوم مردادماه امسال به میزبانی اصفهان گفت: متأسفانه به دلیل هزینه های زیاد همواره برای اعزام تیم ها به مسابقات خارج از شهرستان با مشکلاتی روبرو هستیم و در صورتی که این مشکلات تا مرداد ماه حل و اسپانسری برای تأمین هزینه های اعزام تیم جذب کنیم قطعا شاهد حضور ورزشکاران کاشمری در مسابقات قهرمانی جام خاورمیانه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار