اردوی تکواندوکاران در باغ پرندگان کاشمر

کاشمر(پانا) - همزمان بادهه کرامت تکواندو کاران باشگاه فرهنگی باحضور در باغ پرندگان ضمن بازدید از جایگاه پرندگان با راز موفقیت کارآفرین موفق کاشمر آشنا شدند.

کد مطلب: ۸۳۹۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوی تکواندوکاران  در باغ پرندگان  کاشمر

جعفر صمدی، استاد تکواندو دان ۶ اهداف اردو را ایجاد تنوع ،افزایش روحیه و مهمتر از همه آشنا کردن رزمی کاران با چهره کارآفرین ملی، بابکی اعلام کرد
وی گفت: ما باید ازایشان که علاوه بر معلولیت خود موفق به کسب عنوان کارافرین برتر شده و هزاران نفر از طریق ایشان مشغول کار وکسب درآمد هستند درس بگیریم .
بابکی کارافرین برتر در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از دوران کودکی و مشکلاتی ناشی از معلولیت خود گفت: باید از مشکلات سکویی برای موفقیت خود بسازیم.
وی به دانش اموزان حاضر در مراسم توصیه کرد: دراوقات فراغت خود در کنار درس و ورزش به فعالیت اقتصادی نیز بپردازندتا در اینده ایران را سربلند نمایند.
بابکی در ادامه گفت: خوشحالم که هم اکنون حدود یازده هزار نفر از طریق همکاری با من مشغول به کار هستند و امیدوارم که همه شما نیز با پشتکار و همت خود روزی به این موفقیت برسید که با علم و خلاقیت شما جمعیتی مشغول به کار باشند.

گفتنی است: در این مراسم به رزمی کارانی که دوره اولیه را به پایان رساندند از جمله فرزاد اسوده کمربند زرد اهدا شد که گره اول ان توسط صمدی و گره دوم توسط بابکی کارافرین برتر زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار