انجمن ادبی مهتاب در نیشابور شروع بکار کرد

نیشابور (پانا )- همزمان با 14 تیر روز ملی قلم انجمن ادبی مهتاب نیشابور در مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر آغاز به کار کرد

کد مطلب: ۸۳۵۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
انجمن ادبی مهتاب  در نیشابور شروع بکار کرد

مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور اظهارکرد: انجمن های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امکانی برای بروز و ظهور استعداد و توانمندی اعضاء نوجوان در زمینه ادبی است تا در آن به خلق آثار ادبی و شعر و داستان مبادرت ورزند.

زهره اکبرآبادی گفت: این انجمن ها در شهر های مختلف با برگزاری کارگاههای ادبی و دعوت از شاعران و نویسندگان فضایی برای رویارویی اندیشه ها و نقد و نظر پیرامون آثار اعضا را فراهم می آورد .

مسئول انجمن ادبی مهتاب نیشابور خاطرنشان کرد: نخستین جلسه این انجمن در روز ملی قلم در مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد که با حضور فاطمه سوقندی و بهنام کیانی شاعران جوان نیشابوری و از اعضاء قدیمی کانون همراه بود .

وی یادآورشد:در این نشست همچنین دو کتاب گلوبند سروده فاطمه سوقندی و نام من فراموشی است سروده بهنام کیانی از انتشارات مایا به اعضاء معرفی شد.

مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تصریح کرد: در این نشست ابتدا اعضاء به خوانش آثار خود پرداختند و سپس در کارگاهی با موضوع تشخیص( آدم نمایی) شرکت کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار