اجرای برنامه های ورزش همگانی معلمان ناحیه یک قم

پانا(قم): تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش قم همزمان با ایام تابستان برنامه های ورزشی ویژه ای را برای معلمان در نظر گرفته است.

کد مطلب: ۸۳۵۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه های ورزش همگانی معلمان ناحیه یک قم

«محسن عاصی» کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک قم اظهار داشت: اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای انجام فعالیت های مستمر ورزشی به منظور حفظ سلامتی و ایجاد نشاط در معلمان است.
وی افزود: در همین راستا تربیت بدنی ناحیه یک قم برنامه های ویژه ورزشی را هم برای طول سال تحصیلی و هم ایام تابستان برای معلمان در نظر گرفته است.
کارشناس مسئول تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: سالن ورزش سنتی و زورخانه ای در ایام زوج هفته از ساعت 21 تا 22 پذیرای معلمان و دانش آموزان ناحیه یک و حتی دیگر مراجعان فرهنگی از نواحی مختلف استان می باشد و این ورزش، مورد استقبال فراوان مسئولان آموزش و پرورش ناحیه و استان نیز قرار گرفته است.
وی ادامه داد: دیگر برنامه ورزشی، انجام حرکات ورزشی هوازی به صورت دوی استقامت حدود پنج کیلومتر توام با حرکات کششی است که روزهای فرد هفته در ساعت 21 تا 22 در زمین چمن دبیرستان هدایتی( ورودی از باشگاه ورزشی واقع در خیابان آل یاسین) برقرار می باشد.
عاصی با اشاره به اینکه برنامه های مزبور به صورت رایگان انجام می شود، تاکید کرد: ناحیه یک برای ارائه خدمات ورزشی و تلاش در جهت ارتقاء سلامتی معلمان و دانش آموزان علاقمند از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار