«اضطراری» و «چشمهایت را ببند و به انگلستان فکر کن» به روی صحنه می روند

تهران (پانا) - دو نمایش‌ متفاوت با نامهای «اضطراری» و «چشمهایت را ببند و به انگلستان فکر کن» از محمدرضا ستاری کارگردان تئاتر، به طور همزمان در حال آماده سازی هستند.

کد مطلب: ۸۳۵۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
«اضطراری» و «چشمهایت را ببند و به انگلستان فکر کن» به روی صحنه می روند

محمدرضا ستاری، کارگردان جوان عرصه تئاتر که تا پیش از این نمایش‌هایی از قبیل؛ «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» و «من اسکار هستم» را کارگردانی کرده، در حال حاضر مشغول آماده‌سازی دو پروژه تئاتر به طور همزمان است.
بنا بر اعلام این کارگردان اولین پروژه در دست تولید ، نمایشی تحت عنوان «اضطراری» است که در مرحله تمرین قرار دارد و با بازیگران جوان تئاتری بزودی در یکی از سالن‌های تئاتر تهران به روی صحنه خواهند رفت.
این نمایش، با درونمایه‌ای ابزورد، به بررسی مشکلات پیش روی دختران جامعه امروزی می‌پردازد ، این اثر، کاملاً اجتماعی است. «اضطراری»، طنین صدای دخترهای زخم‌خورده از این جامعه و حتی خانواده‌های آنان می باشد و پایانی باز برای تفکرات انسانی.
پروژه بعدی محمدرضا ستاری، نمایش سیاسی «چشمهایت را ببند و به انگلستان فکر کن» نوشته نویسندگان مطرح و‌قدیمی انگلیسی؛ جان چپمن و آنتونی ماریوت است که در مرحله پیش تولید قرار دارد.
بنا بر گفته های ایشان بازیگران این اثر، اکثراً از میان چهره‌های سینما و تئاتر هستند . تا این لحظه حضور چند بازیگر به نام عرصه تئاتر قطعی شده و روند ادامه انتخاب دیگر بازیگران و عوامل ادامه دارد..
«چشمهایت را ببند و به انگلستان فکر کن»، برای اولین بار است که در ایران اجرا خواهد شد و به همین دلیل حساسیت و مشورت‌های بسیاری در این‌باره شکل گرفته است. به گفته ی وی این‌ نمایش کمدی تلخ ، با موضوعیت سیاست گذاری غلط جامعه سیاسیان دولت ها است ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار