مدیرکل ورزش و جوانان گلستان

میزبانی گلستان برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

گرگان(پانا)-مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از میزبانی گلستان برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا خبر داد و گفت: این رقابت‌ها با حضور پنج کشور آسیایی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی گلستان برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

بهمن طیبی در حاشیه نخستین جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بسکتبال غرب آسیا در گرگان اظهار کرد: این مسابقات از ششم تا 11 مردادماه در گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پنجم مردادماه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات وارد گلستان می‌شوند و از ششم مسابقات در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورهای اردن، ایران، لبنان، عراق، سوریه در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

طیبی گفت: در تیم ملی بسکتبال نوجوانان دو نماینده از گلستان حضور دارد که آقای صالح مخدوم در کادر فنی و امیرحسین عشقی یکی از بازیکنان گلستانی حاصر در تیم ملی بسکتبال نوجوانان است.

وی تاکید کرد: گرگان مهد بسکتبال ایران نامیده می‌شود و امروز نه تنها گرگان بلکه جام رمضان امسال نشان داد تمام شهرهای استان گلستان پتانسیل بالایی در رشته ورزشی بسکتبال دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: سعی ما بر این است بهترین میزبانی را برای این مسابقات داشته باشیم و در کنار هم تلاش کنیم تا قابلیت‌های گلستان در برگزاری مسابقات بزرگ ثابت شود.

طیبی تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان 10 روز قبل از برگزاری مسابقات در گلستان برگزار شود.

گفتنی است، پیش از این میزبانی، گلستان سال گذشته میزبان مسابقات آسیایی کبدی بوده و در سال جاری نیز مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس از سوم تا پنجم تیرماه در گرگان برگزار شد.

بر اساس اعلام مدیرکل ورزش و جوانان گلستان پس از مسابقات بسکتبال، گلستان میزبان مسابقات بین‌المللی کاراته در شهریورماه، تور جهانی والیبال ساحلی در مهرماه، مسابقات بین‌المللی کشتی روز جهانی کودک در آبان ماه، مسابقات سپک‌تاکرا قهرمانی جهان در آذر ماه و مسابقات بین‌المللی اسکواش در در ماه سال جاری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار