مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان

گلستان میزبان مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا شد

گرگان(پانا)-مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از میزبانی گلستان برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
گلستان میزبان مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا شد

بهمن طیبی درباره میزبانی استان گلستان از مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا اظهار داشت: این مسابقات از ششم تا 11 مردادماه در گرگان مرکز استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 5 مردادماه تیم‌های شرکت‌کننده وارد گرگان می‌شوند، ادامه داد: تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورهای اردن، ایران، لبنان، عراق، سوریه در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: صالح مخدوم به عنوان مربی و امیرحسین عشقی به عنوان بازیکن تیم ملی بسکتبال نوجوانان را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد و تیم ملی اردوی خود را 10 روز قبل از برگزاری مسابقات در گرگان برگزار می‌کند.

طیبی اظهار کرد: 7 تیم عضو بسکتبال غرب آسیا هستند اما 5 تیم در رقابت‌های غرب آسیا در گرگان شرکت خواهند کرد.اردن، لبنان، عراق ، سوریه و ایران تیم‌هایی هستند که در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

وی افزود: پس از مسابقات بسکتبال، گلستان میزبان مسابقات بین‌المللی کاراته در شهریورماه، تور جهانی والیبال ساحلی در مهرماه، مسابقات بین‌المللی کشتی روز جهانی کودک در آبان ماه، مسابقات سپک‌تاکرا قهرمانی جهان در آذر ماه و مسابقات بین‌المللی اسکواش در در ماه سال جاری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار