نشست هم اندیشی کارشناسان سلامت آموزش و پرورش شهرستان ها ی استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان نشست هم اندیشی کارشناسان سلامت آموزش و پرورش چهار شهرستانها استان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۵۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی کارشناسان سلامت آموزش و پرورش شهرستان ها ی استان کردستان برگزار شد

در این نشست که با هدف بررسی برنامه ها و طرح های این حوزه برگزار شد افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان از زحمات و اهتمام کارشناسان حوزه سلامت استان در اجرای برنامه های این حوزه تشکر کرد .

وی با اشاره به اهمیت طرح های مختلف حوزه سلامت ، اظهار امیدواری کرد با همکاری و مشارکت هوشمندانه، مستمر و مداوم می توان به بخشی از اهداف کلی سند تحول بنیادین در حوزه سلامت و ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان دست یافت .

خوش گوار در ادامه سخنان خود به طرح همراهی مدیران در اجرای برنامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت اشاره کرد و افزود : همراهی و همکاری مدیران واحدها آموزشی در اجرای برنامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت می تواند ضامن موفقیت و حصول نتایج مورد انتظار در برنامه های طراحی شده باشد و لذا اهتمام هر چه بیشتر کارشناسان صفی و ستادی در همراهی مدیران در اجرای برنامه های مصوب، مورد انتظار و تأکید است .

هم چنین نادر منصوری رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش کردستان نیز با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای تعاملی به منظور ارتباط موثر کارشناسان صفی و ستادی حوزه سلامت افزود: امروزه محورسلامت، معیار مهم توسعه یافتگی کشورها در سراسر دنیا محسوب شده و بدون تردید برگزاری این جلسات فرصت مغتنمی برای ایجاد وحدت رویه و حصول و دستیابی به نتایج بهتر ناشی از اجرای طرح های ابلاغی و ابتکاری در حوزه سلامت خواهد بود.

در ادامه این نشست پیرامون اجرای برنامه های اولویت دار حوزه سلامت و نحوه عملیاتی کردن آن ها در سال تحصیلی جدید برابر دستور کارهای از پیش تعیین شده بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کارشناسان سایر شهرستان ها و مناطق نیز در چنین جلساتی حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار