شرکت 19274 داوطلب آذربایجان‌شرقی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

تبریز (پانا)- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از حضور 19 هزار و 274 نفری داوطلبان استان در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 19274 داوطلب آذربایجان‌شرقی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

داود بهبودی در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های برگزار کننده آزمون استخدامی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز 15 تیرماه سال 97 پنجمین آزمون استخدامی دولت در 20 حوزه امتحانی استان همزمان با کل کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: در آذربایجان‌شرقی، حدود 19 هزار و 274 نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند که میزان استخدام حاصل از آن 544 نفر خواهد بود که از این تعداد بیش از 500 نفر در آموزش و پرورش و بقیه در ادارات راه و شهرسازی، محیط زیست و اوقاف جذب می‌شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: تعداد 250 نفر از پذیرفته‌شدگان را آقایان و 244 نفر را نیز خانم‌ها تشکیل می‌دهند.
بهبودی یادآور شد: طبق ضوابط و مقررات استخدامی کشور، ایثارگران از سهمیه 30 درصدی و معلولان نیز از سهمیه 3 درصدی برای استخدام برخوردار هستند؛ در مجموع 33 درصد پذیرفته‌شدگان به سهمیه خاص و مابقی به داوطلبان عمومی و آزاد اختصاص خواهد یافت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون نیمه دوم امسال توسط سازمان سنجش اعلام و پس از آن بقیه تشریفات استخدام پذیرفته‌شدگان انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار