معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

اعلام تاریخ و جزئیات آزمون استخدامی 97

بوشهر ( پانا)_ معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر از اعلام تاریخ و جزئیات آزمون استخدامی 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام تاریخ و جزئیات آزمون استخدامی  97

ناصر غلامی با اشاره به پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های فراگیر همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر گفت : داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز در سراسر استان به رقابت با یکدیگر می پردازند تا سهمیه 529نفری استان و بخشی از نیازهای آموزش و پرورش از نظر تامین نیروی انسانی تکمیل شود.

غلامی افزود : در آزمون امسال، سهمیه نمره داوطلبان بومی استان با ضریب یک و دو دهم(2/1) و بومی شهرستان با ضریب یک و چهار دهم (4/1) نمره کسب شده در امتحان مشترک فراگیر محاسبه می شود.

وی به سهمیه استخدامی آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: سهمیه آموزش و پرورش استان بوشهر در این آزمون استخدامی، 529نفر است که در مقایسه با سال قبل افزایش 80درصدی داشته است و شرایط آزمون برای همه یکسان است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان یادآور شد: نیروهای حق التدریس نیز در این آزمون شرکت می کنند و در صورت کسب نمره لازم همچون دیگر شرکت کننده ها به مرحله بعد ورود خواهند کرد.

این مقام مسئول درباره تأثیر سهمیه های ایثارگری نیز تأکید کرد: سهمیه های ایثارگری، جانبازی و ....سوای از سهمیه های عادی است و خللی در قبولی دیگر داوطلبان نمی کند.

وی در ادامه تأکید کرد: مقررات و ضوابط آزمون و اعلام نتایج در شرایطی کاملا امن انجام می شود و داوطلبان با اطمینان خاطر در آزمون شرکت کنند تا سهمیه های استان در رشته های مورد نیاز تکمیل شود.

کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز سه شنبه 97/4/12 برای مشاهده و پرینت روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت، از همین رو، داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و....) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار الزامی است و چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده یا کد پیگیری موفق به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون نشود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره ، داوطلبی یا کد پیگیری اقدام کند، البته این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند ، بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات ذکر شده را گم کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی اطلاعات اقدام کنند.

بدیهی است که برقراری نظم و مقررات در برگزاری آزمون ، انجام هماهنگی های لازم برای معطل نماندن داوطلبان پشت درهای آزمون ، حکمفرما بودن سکوت در زمان آزمون و..... از ضروریات آزمون است که هماهنگی کادر برگزار کننده آزمون را می طلبد.

شایان ذ کر است، پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های فراگیر همزمان با سراسر کشور روز جمعه 15تیر 97، در استان بوشهر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار