رئیس اداره آموزش وپرورش شبانکاره از کانون فرهنگی تربیتی شهید خواجه بازدید کرد

بوشهر/ شبانکاره ( پانا) _ رئیس اداره آموزش وپرورش شبانکاره به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی از کانون فرهنگی تربیتی شهید خواجه شبانکاره بازدید کردند .

کد مطلب: ۸۳۵۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش وپرورش شبانکاره  از کانون فرهنگی تربیتی شهید خواجه بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش منطقه شبانکاره، در این بازدید عبدالحسین خضری مدیر کانون شهید خواجه از فعالیت های این کانون گفت و تصریح کرد: به منظور پر نمودن اوقات فراغت ، 200دانش آموز در قالب 7 انجمن در این کانون در ترم تابستان فعالیت می کنند.

مدیرکانون فرهنگی تربیتی شهید خواجه در ادامه اضافه کرد: انجمن خوشنویسی ، انجمن های ادبی، انجمن ورزشی، انجمن هنرهای تجسمی ،انجمن قرآن و رباتیک از برنامه های این کانون در طول سال می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از فعالیت این مرکز گفت: گذران اوقات فراغت همان طوری که متاثر از فرهنگ جامعه است در ساختار جامعه و فرهنگ نیز اثر می گذارد به مرور زمان موجبات تغییرات اجتماعی را فراهم می آورد.

عباسی درادامه تاکید کرد: امیدواریم با همکاری همه نهادهای دولتی و مراکز فرهنگی اجتماعی شاهد رونق و پیشرفت این مراکز باشیم.

مدیر آموزش وپرورش شبانکاره اضافه کرد: ما معتقدیم که بهترین مکان برای رشد کودکان، نوجوانان و جوانان همین کانون هاست که با کیفیت بالا خدمات لازم را به فرزندان ایران اسلامی می آموزد.

وی درادامه افزود: ماموریت های فرهنگی تربیتی این کانون ها صرفا آموزشی و فرهنگی است چون این مراکز نه تنها به تقویت بنیان دینی و ملی دانش آموزان می پردازد، بلکه فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس را به منظور تحقق اهداف آموزش و پرورش را هدفمند می کند.

درادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی به بیان اهداف ایجاد کانون ها در آموزش و پرورش پرداخت و افزود: آشناسازی دانش آموزان با ارزش های ماندگار فرهنگی، بارورشدن اوقات زندگی ،تقویت شخصیت و خودباوری و در نهایت تربیت اجتماعی دانش آموزان است.
محمدی در ادامه اظهار کرد: تحکیم وحدت در جامعه دانش آموزی، هدایت حرکت درست فرهنگ دانش آموزان و بالاخره افزایش اثربخشی تعلیم و تربیت رسمی کشور نیز در کانون های فرهنگی وتربیتی مد نظر است.

شایان ذکر است رئیس اداره به همراه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن بازدید از کلاس های کانون شهید خواجه از نزدیک در جریان فعالیت های کانون نیز قرار گرفتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار