معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش منطقه شبانکاره:

نتایج مسابقات فرهنگی هنری مشخص شد

بوشهر/شبانکاره(پانا)_ نتایج مسابقات سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله استانی مشخص شد .

کد مطلب: ۸۳۷۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نتایج مسابقات فرهنگی هنری مشخص شد

معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش وپرورش منطقه شبانکاره اظهار داشت : این مسابقات یکی ازجذاب ترین و با نشاط ترین مسابقاتی است که در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان در سه مرحله آموزشگاهی،شهرستانی واستانی برگزارمی شود، گفت: این مسابقات در پنج رشته کلی هنر های آوایی، نمایشی ، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی برای دانش آموزان تمامی مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم برگزارشد .

وی ادامه گفت :که در این جشنواره پس از مشخص شدن آثار برتر در سطح مدارس، آثار برگزیده جهت داوری به دبیرخانه منطقه ارسال گردیده است.

محمدی اضافه کرد: مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی یک جریان بزرگ فرهنگی هنری است که هر ساله برگزار می شود.

محمدی هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری مهارت آموزی، تعامل و همدلی، شناسایی و شکوفایی استعداد های دانش آموزی و بالابردن سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به فرهنگ وهنر تربیت و سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

وی در خصوص نتایج مسابقات گفت: در پایان این مسابقات گروه سرود دبیرستان نمونه شهدا موفق به کسب مقام اول استانی در رشته هنرهای آوایی گردید.

وی در پایان افزود : در مسابقات هنرهای دستی دانش آموز حدیثه مراد پور از دبیرستان نمونه شهدا در رشته قالی مقام دوم استانی و دانش آموز الهام خزایی در مسابقات هنرهای تجسمی در رشته طراحی با زغال مقام سوم استانی را بدست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار