معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور:

اعضای شورای دانش آموزی نماد مشارکت و مسئولیت پذیری هستند

نیشابور( پانا)-چهارمین جلسه منتخبین شورای دانش آموزی مدارس نیشابور با هدف تبیین سیاست های آموزش و پرورش در محل دفتر معاون پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعضای شورای دانش آموزی نماد مشارکت و مسئولیت پذیری هستند

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در این جلسه با قرائت آیه" وامرهم شورا و..." به اهمیت کار شورا و مشورت پرداخت و گفت: مسئولیت شما دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی بسیار سنگین اما اثرگذار و ارزشمند است.
اسماعیل سلیمانی افزود: ما در روز 23 تیرماه روز گفتگو و تعامل سازنده در دنیا و 24 تیرماه روز ولادت حضرت معصومه(س)، همایش بزرگ مجلس دانش آموزی را برگزار می کنیم و شما به عنوان نماینده تمام دانش آموزان شهرستان، دغدغه ها و پیشنهادات خود را در جمع اعضای شورای اداری شهرستان بیان کنید.
شما اعضای شورای دانش آموزی نماد مشارکت پذیری و مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان هستید و اگر نقش ها درست ایفا شود خیلی از مشکلات کشور حل خواهد شد چراکه آینده مملکت به دست جوانان و شما منتخبین و برگزیدگان است.
وی ادامه داد: یکی از اهداف ما در انتخابات شورای دانش آموزی بعد از تمرین دموکراسی، ساختن مدیران آینده برای جامعه است و شما به عنوان منتخبین 70 هزار دانش آموز شهرستان باید الگوی تمام عیار و تمام ساحتی دانش آموزان نیز باشید.
شما باید کمک به معلم، کمک به مدرسه و کمک به دانش آموزان باشید و هرچقدر فعالیت های شما در راستای دین و قران پرشور باشد، آسیب های موجود کاهش پیدا می کند و این می تواند حرکتی عظیم در جهت کمک به آموزش و پرورش باشد.
در ادامه دانش آموزان منتخب نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند که حضور مشاوران هدایت تحصیلی، فضاهای آموزشی مناسب، کمبود امکانات ورزشی، اردوهای دانش آموزی، تداوم جلسات شورای دانش آموزی و مواردی از این قبیل از مهمترین آنها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار