داور نهج البلاغه سی و ششمین دوره مسابقات معارف کشوری

فضای مجازی باید در اختیار دانش آموزان قرآنی باشد

مشهد(پانا)- داورسی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در بخش نهج البلاغه گفت: در بخش فضای مجازی که بخش عمده ای از زمان دانش آموزان صرف آن می شود اگر بتواند دانش آموزان قرآنی وارد شوند و آن را در اختیار بگیرندمی توانند به دین الهی در جهت بر طرف شدن شایعات و شبهات مطرح شده پیرو دین و انقلاب که قطعا تاثیر فراوانی بر هم سن و سالان خود دارد کمک کنند.

کد مطلب: ۸۳۴۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فضای مجازی باید در اختیار دانش آموزان قرآنی باشد

حجت الاسلام حسین افتخاریان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با پانا گفت: یکی از رشته هایی که در آموزش و پرورش به خوبی بدان پرداخته می شود بخش نهج البلاغه است.
وی در ادامه افزود: اگر به دیدار های مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان و حضور دانشجویان دقت کرده باشید و سوابق دانشجویان را برسی کرده باشید می بینید این ها رگه هایی از این معرفت دینی را در خود دارند که این پایه گذاری اش در چنین مسابقاتی بوده است.
داور سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت کشوری اظهار کرد: اگر در سالیان آینده پیگیر باشید متوجه می شوید این دانش آموزان در فضاهایی که شبهات مطرح است وارد شده و این شبهات را از بین می برند و این در این مسابقات نهادینه می شود و بروز و ظهور می کند.
افتخاریان تاکید کرد: در بخش فضای مجازی که بخش عمده ای از زمان دانش آموزان صرف آن می شود اگر بتواند دانش آموزان قرآنی وارد شوند می توانند توانایی های خود را به ظهور در بیاورند و هم کمک کنند به دین الهی در جهت بر طرف شدن شایعات و شبهات مطرح شده پیرو دین و انقلاب که قطعا تاثیر فراوانی بر هم سن و سالان خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار