معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

استقرار میزخدمت در ادارات به منظور ارتقاء رضایت مندی ارباب رجوع از عملکرد دستگاههای اجرایی است

زاهدان(پانا)-معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: استقرار میزخدمت به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از عملکرد دستگاههای اجرایی می باشد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
استقرار میزخدمت  در ادارات به منظور ارتقاء رضایت مندی ارباب رجوع از عملکرد دستگاههای اجرایی است

یار محمد حسین بر در جلسه توجیهی و آموزشی کارشناسان میز خدمت اداره کل که با حضور اعضای ستاد و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در دفتر مدیرکل برگزار شد گفت: استقرار میزخدمت به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از عملکرد دستگاههای اجرایی می باشد.

حسین بر اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری ، حفظ حرمت ها و تکریم ارباب رجوع به عنوان اصلی ترین رسالت آموزش و پرورش محسوب می شود.

وی از جمله وظایف میز خدمت را ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ،دریافت مدارک و درخواستهای مراجعین ،دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کل با بیان اینکه نیروی انسانی مورد نیاز برای ایجاد میزخدمت از میان کارکنان موجود دستگاه با حفظ پست سازمانی تامین خواهد شد ادامه داد: این میز باید ارباب رجوع را از سرگردانی خارج کرده و به طور صحیح ودر کمترین زمان ‌ به کار ارباب رجوع سرعت ببخشد.

حسین بر تصریح کرد: در این راستا کارشناس مستقر در میز خدمت باید تسلط و اشراف کامل بر قوانین و مقررات، توانایی کافی در رفع مشکلات و هدایت ارباب رجوع به بخش‌های مختلف را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ضوابط، مقررات، گردش کار وزمان انجام هریک از وظایف مرتبط با ارباب رجوع در معرض دید و در اختیار مراجعین قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار