با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برای نخستین بار

پایگاه های تابستانی اوقات فراغت سازمان دانش آموزی برگزار می شود / مهارت آموزی محور اصلی آموزش ها

زاهدان(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: ثبت نام در کلاس های طرح اوقات فراغت سازمان دانش آموزی تا 20 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۳۳۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه های تابستانی اوقات فراغت سازمان دانش آموزی برگزار می شود / مهارت آموزی محور اصلی آموزش ها

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: پایگاه های اوقات فراغت به ویژه در ایام تابستان فرصت بسیار مغتنمی است که دانش آموزان مهارت های متعددی که به آن علاقه دارند را فرا گیرند.

وی افزود: به همین سبب سعی شده تا دوره های آموزشی و مهارتی ارایه شده در این پایگاه ها متناسب با نیاز روز دانش آموزان و علاقه مندی آنان باشد.

صیاد با اشاره به اینکه این دوره از کلاس ها برای نخستین بار در استان برگزار می شود گفت: امیدواریم پایگاه های اوقات فراغت در شهرستان ها و مناطق نیز با همین سبک و سیاق فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از آموزش های برای دانش آموزان دختر و پسر به صورت مجزا برگزار می شود، افزود: دوره آموزش خوشنویسی، دوره آموزش تدوین و فیلمسازی، دوره آموزش زبان انگلیسی، دوره آموزش روزنامه ‌نگاری (خبر نویسی )، دوره آموزش عکاسی و فیلمبرداری، دوره آموزش طراحی و نقاشی و دوره آموزش داستان نویسی از دوره هایی است که در این پایگاه ها مطرح شده است

مدیر سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: مهارت های اجتماعی ، امداد و نجات ، امنیت فضای مجازی ،مهارت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی مانند زندگی در شرایط سخت، مدیریت بحران و مهارت های زندگی به عنوان آموزش های ضمیمه با کمک مربیان تشکیلاتی سازمان در کنار آموزش مهارت های تخصصی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

صیاد بیان کرد: به جهت رعایت حال فرهنگیان محترم ثبت نام برای فرزندان این همکاران با تخفیف ویژه ای همراه خواهد بود.

وی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با نهاد های متولی امور فرهنگ و هنر بر آنیم که پس از پایان هر دوره آموزشی گواهی نامه معتبر آن نیز به فراگیران داده شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام تا بیست تیر ماه سال جاری است اظهار داشت: متقاضیان می توانند جهت ثبت نامه به سازمان دانش آموزی استان به نشانی زاهدان، تقاطع خیابان شهید مولوی حسین بر و پهلوانی مراجعه یا با شماره تلفن های 33219159 و 33254516 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار