خدمت خالصانه به جامعه‌ی ایثارگری منشأ خیروبرکت است

کرج (پانا) -مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه اجر خادمی خادمان شهدا اجری معنوی و سرشار از انگیزه و روحیه است گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار است.

کد مطلب: ۸۳۴۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
خدمت خالصانه به جامعه‌ی ایثارگری منشأ خیروبرکت است

در جلسه ای که با حضور مهدی ریاحی کیا مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد استان البرز، معاونین و روسای بنیاد برگزار شد، موضوعات مختلف ازجمله نیروی انسانی و طرح سپاس موردبررسی قرار گرفت.

مهدی ریاحی کیا در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و امام شهدا بابیان اینکه اجر خادمی خادمان شهدا اجری معنوی و سرشار از انگیزه و روحیه است گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران جایگاه مقدس و خدمت به بهترین خلق خدا عنایتی ویژه از سمت پروردگار است تا بتوانیم روح خود ر ا تطهیر کرده و از منش شهدا و ایثارگری ایثارگران برای کار و دیگر مسائل زندگی درس بگیریم

در پایان با تأکید بر خدمت در بنیاد با خدمت در دستگاه‌های دیگر متفاوت است تأکید کرد: ما در بنیاد به بهترین خلق خدا در حال خدمت هستیم بنابراین بدون هیچ‌گونه نگاه دنیوی باید هرچه در توان داریم بگزاریم و با اخلاص به جامعه‌ی ایثارگری خدمت کنیم.

طاهرنژاد نیز در ادامه با اشاره به لزوم خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در جهت رضایتمندی این قشر معظم گفت: خدمت به جامعه‌ی ایثارگری خدمت به بهترین خلق خداست.

وی افزود: برای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با ایثارگری خود سبب تثبیت انقلاب اسلامی شدند نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند، فرهنگ جهادی و اخلاق حسنه هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه یادآور شد: خدمت خالصانه به جامعه‌ی ایثارگری منشأ خیروبرکت است.
طاهرنژاد در پایان تأکید کرد: امیدواریم با ترویج روحیه‌ی ایثارگری و در سایه‌ی وحدت گامی بلند در جهت توسعه‌ی خدمت به ایثارگران برداریم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار