دانشجویان شاهد و ایثارگر باید پرچم‌داران فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند

کرج (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در چهارمین جلسه‌ی هم‌اندیشی اعضای ستاد شاهد دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید پرچم‌داران فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند.

کد مطلب: ۸۳۴۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان شاهد و ایثارگر باید پرچم‌داران فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند

چهارمین جلسه‌ی هم‌اندیشی اعضای ستاد شاهد دانشگاه آزاد، با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج، عسگری رئیس هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی، اساتید و مشاورین و جمعی از خادمان شهدا در مجتمع تفریحی باغ عرفان برگزار و موضوعات مختلف موردبررسی قرار گرفت.

ابراهیم طاهرنژاد در جلسه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و با تأکید بر ارزش والای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید پرچم‌داران فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند.

وی افزود: ایران اسلامی همواره مدیون دلاوری و رشادت شهدا و ایثارگران است به همین جهت تمام تلاش و کوشش خود را در بنیاد شهید و امور ایثارگران به کار خواهیم گرفت تا بهترین خدمات را به یادگاران عزیز شهدای گران‌قدر و ایثارگران هدیه دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان با تشکر از اساتید دانشگاه آزاد از توجه ویژه به دانشجویان عزیز شاهد و ایثارگر تأکید کرد: حل مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگر وظیفه مسئولان است و تلاش ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که نیازهای دانشجویان و دانش آموزان شاهد و ایثارگر را به بهترین شکل برطرف کنیم.

شایان‌ذکر است مشاوره هدایت تحصیلی دانشجویان، نحوه انتخاب واحد، توجه ویژه به اشتغال دانشجویان پس از فراغت از تحصیل و همکاری در راستای اجرای طرح سپاس ازجمله موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار